Rage och skumtomtar!

Rage kom med posten idag och min dag är gjord! Längtar efter att de ska komma hem till mig så jag får gotta ner mig i något med en grafik som heter duga, och vad jag läst i recensioner så ska de visst vara grymt!
Skumtomtarna jag gömde igår lyckades jag lokalisera, bra att man glömmer vars man gömt dom.
Sen funderar jag en hel del på nästa pärlplatte projekt, ska bli intressant att se vad jag ska göra.
Verkar dock som att mer pärlor kommer behövas, samt mer plattor.
Men ja, de kommer när det kommer antar jag =) Tar alltid ett tag innan jag tar tag i sånt där.
Har väl med min adhd att jag hips vips blir helt tokig och lägger pärplattor som en tok, lessnar sen, lägger de på hyllan och gör något annat, och de brukar bli film frenzy eller tv-spel för fulla muggar!
Men mina innre pusselbitar börjar sakta läggas ihop och för första gången på år mår jag riktigt bra, aldrig känt denna känsla förr! Mina diagnoser har fått mig att förstå varför allt har varit som det var, och nu får jag hjälpen jag sökt efter. Lycka!
Och mitt fotograferande går verkligen i vågor, älskar att fota men tappar lusten så fruktansvärt fort. Men jag har iaf kameran och så fort lusten faller in så är de bara att springa ut och fota. Hundarna är dock offrena för detta :P som tur var så flyr dom inte kameran, speciellt inte Arissa, är nästan som att hon poserar när jag ber hon och hon ser att jag håller i kameran. Zanna är dock lite svårare. Ohh in this very moment så purrar Zanna med filten i munnen, oj vilket lustigt läte det är! Undrar om de är en spaniel drag ?
Sen innan jag nu ska börja lite smått på Rage så måste jag skriva dikten som är fast i mitt huvud!
One bright day in the middle of the night, two dead boys got up to fight.
Back to back they faced each other, drew their swords and shot each other.
A deaf policeman heard the noise and came and killed those two dead boys.
If you dont belive my story is true,
ask the blind man, he saw it too!


One bright day in the middle of the night, two dead boys got up to fight.
Back to back they faced each other, drew their swords and shot each other.
A deaf policeman heard the noise and came and killed those two dead boys.

If you dont belive my story is true,
ask the blind man, he saw it too!

------------------------------------

Yesterday, upon the stair,
I met a man who wasn’t there
He wasn’t there again today
I wish, I wish he’d go away...
When I came home last night at three
The man was waiting there for me
But when I looked around the hall
I couldn’t see him there at all!
Go away, go away, don’t you come back any more!
Go away, go away, and please don’t slam the door.
Last night I saw upon the stair
A little man who wasn’t there
He wasn’t there again today
Oh, how I wish he’d go away
----------------------------------
Så där ja, over and out! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0