Welcome to my place,,,whats your poison ?

Hehe smider planer för morgon dagen. 1. Köra hem 2. Sova 3. Vakna 4. Släpa runt Simon på stan 5. Äta och sen nå annat :P Men va fan, kom som på att jag går ju knappt på stan, så varför inte ? Kika runt lite i min nya hemstad och se vad dom har att erbjuda mig en fredag i mars, who knows, maby something funny. Tight budget, as usual. Ändå glad att jag inte är en sån som ska ränna på stan så fort man får tid över. Whats the point of that liksom ? Nu har jag ju en "ny" bil som ska fixas så de blir ju pengar där, och betala tillbaka till min kära mor som lånat mig i nöden. Sen ja, allt de vanliga. Hyra Mat Bensin Och andra dumma skit räkningar! Hur fan har alla andra råd att köpa smink, kläder, krukor o jag vet inte vad fan allt skit dom lägger pengarna på. Visst, jag köper själv crappy saker, men inte så ofta enligt mig själv. Har investerat nu i ett guitar hero 5 ink gitarr från blocket, hela 200kr. NÖJD!! Och de var väl inte dumt ? Nä, huvva. Mycke på tapeten nu, inte tid att köpa saker, fast de hade ju vart förbannat trevligt måste jag ju säga. Men nu så är de flytt, jobb och allt de vanliga som är viktigt och att flytta är fan inte så jävla bara! Huvva. Men lycklig är jag! Och jätte kissnödig. =S Have a good one! see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0