jag

ligger här,  i soffan, gömd under täcket, med en skräckfilm igång.














dom jag älskar ligger i sängen, bakom stängda dörrar.
allt de vackra och de som får hela mig att bli lycklig. ligger nu och sover, i ett annat rum, i sängen, bakom stängda dörrar. hoppas dom sover gott. ska krypa ner sen.
här är jag, gömd under täcket, i soffan, i ett annat rum, med en skräckfilm igång.
det här är mitt nya hem, mitt och arissas....här ska jag och hon tillsammans lägga en pusselbit.
men hur ska vi göra ? hur ska de skrika och hur ska de synas.
men hur ska vi gå tillväga när vi nu ska etablera oss här..ska vi göra som små heffaklumpar och göra de när ingen ser ? vad säger du arissa ?
eller ska vi bara glida på likt en gummibåt ?
kanske, bara kanske..så bara kastar vi in allt :p
jag är nöjd jag är lycklig, saker är som dom ska, tar dag för dag men i mina andetag.

Älskar mitt liv nu, för jag lever mitt liv för mig och min lilla familj
ÄLSKAR ER !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0