Håll käften & sov, eller ät en kaka!

Jag hade nästan gett vad som helst nu för att få krypa ner i sängen bredvid den underbaraste som finns!
Må vara att han e en riktig nöt när han är i sleeping zombie tillstånd, men han är mysig.
Bara få känna hans värme och hans doft, uj uj uj.
Fan att han ska upp o arbeta och inte är hemma i sängen då jag kommer!
Hoppas iallafall att kräken är fortfarande sovsugna efter toabesöket när jag kommer hem.
Vill bara ha lugn och ro och sova så länge de bara går!
Jobba natt tar så otroligt mycke på mina krafter. All ork försvinner och huvudet är inte med samtidigt som kroppen inte gör alls som jag vill.
Sitter nu och försöker planera och organisera i mitt huvud...dött lopp!
Men funderar lite på om man äger saker av värde som man kanske ska försöka sälja iväg, sånt som e för bra för att slängas.
Nattliga funderingar och irritations nivån är hög.
Onsdag är de då bilbesiktning som gäller, fy satan vad jag inte vill. Känner sån panik över de.
Aja
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0