This is how you do it!

Oh shit!
De tog över 1 timma att få igång så att min mobil fungerar som internet till datorn, en massa gorm senare och nu funkar allt som de ska *Klappar mig själv på axeln*.
Gillar verkligen den egenskapen med mig själv, att jag älskar att lära mig nya saker. Går jätte bra att lära sig och jag ger inte upp, så länge de är intressant för mig.
De är väl något jag inte gillar med min adhd, att om något inte faller mig direkt i intresset så går de inte såå bra att lära sig. Jag måste verkligen vilja fixa, lära eller lösa något för att de ska gå bra.
Men som tur är så är teknologi något som faller i mitt intresse så detta gick ju bra tillslut.
Nästa projekt för natten är att någorlunda lära sig den dära systemkameran jag har i en påse här bredvid mig.
Kakan är så fin och började smått lära mig innan jag susade iväg till jobbet. Hihi, ska bli kul att kanske bli duktig på att fotografera. Men en ammatör kommer jag alltid vara, men förhoppningsvis en bättre en efter jag pluggat på lite om alla inställningar och bla bla bla, kommer nog gå fina fisken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0