rabies

Är som en ilsken hund mot mÄnniskor jag inte litar pÅ eller inte kÄnner. alla som pÅ nÅgot sÄtt Är ett hot och kan fÖrstÖra nÅgot i min tillvaro vill jag mota bort. men jag vill ÄndÅ ha full kontroll Över mÄnniskan om den ska finnas dÄr runt min linje. fÖr har jag koll sÅ lugnar jag mig. jag har ett kontroll behov och jag har lÄrt mig att man kan inte lita pÅ mÄnniskor och ja, sÅ Är de vÄl. dÅliga erfarenheter. mÄnniskor har fÖrstÖrt fÖr mig fÖrr...grejen Är..att jag hatar att jag Är som en ilsken hundj som gÖr allt fÖr att hÅlla koll pÅ faror och vill inte att nÅgon ska komma in i ens revir...vill inte att de ska vara sÅ...men men..jag fÖrsÖker iallafall att ta ner taggarna som slÅr utÅt. fÖr dom skadar mig och alla andra..usch..hemskt. de blir bra. jag kommer blir bÄttre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0