MoopMoop

Åhh för en gångs skull så blev jag inte överdrivet terroriserad av nån hund idag. Dom busade med varandra istället och störde mig på de sättet. Upp o ner från sängen och massa "hundljud" som störde mig.
Aja, fick då iaf sova.
Är alltid något speciellt med att somna om igen när kakan sagt hejdå på mornarna då jag har kvällspass eller är ledig och får ligga kvar. Han är så himla go! Världens mysigaste känsla ger han mig.
Men nu ligger jag i soffan, kollar Kalle Anka och har värk i både mage, rygg och som grädden på glassen i glassstruten, ett jävla röksug!
Har ingen lust att röra på mig, men måste ut o flytta bilen o såklart, aktivera vovvarna. Vet inte om jag ids släpa mig till ok och inhandla godis eller något.
Nattjobb väntar mig senare idag och då måste jag iallafall få med mig något att tugga på. Åtminstonde något med koffein ska jag ha med mig.
ÅHH JAG LIDER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0