Cry me a river!

Jag = needy idag!
Sovit grymt dåligt, mardrömmar som tar kål på mig. Fattar fan inte vad som gör att jag drömmer de. !! HELVETE.!!
Känner bara att låsa in sig i helgen låter som en bra idé. Inte göra ett piss!
Sitta inrullad i ett täcke och bara, ja, mysa med hjärtat. (He makes me smile)
Sen att jag känner mig sjukligt gnällig i dag känns verkligen inte bra. Hatar sånna dagar.
Vill bara ha massa uppmärksamhet då och bli ompysslad, och bara glida igenom dagarna o inte göra något vettigt.
Hujja, massa miljoner till den som tar bort alla mina bläiga jobbiga gnälliga egenskaper ! Och de helst för en kvart sedan!
Nu ska fröken jag skriva en lista !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0